Reklamace
 
            
                RYCHLÝ NÁVOD K VYŘEŠENÍ REKLAMACE:            
            1. Zařízení pečlivě zabalte do balíku. 
Pokud ještě vlastníte originální obal, tak zařízení nejdříve zabalte do originálního obalu, následně do vašeho obalu. K tomu účelu může sloužit kartonová krabice, bublinková fólie, střečka, lepící páska. Výběr obalového materiálu je na vás. Balík pošlete tak, aby při přepravě nedošlo k jeho poškození.
2. Popis závady.
Před finálním zabalením balíku do něj vložte na papíře stručný popis závady, doklad o nákupu poškozeného zařízení.
3. Odeslání balíku:
Balík pošlete na adresu:
App Safety s.r.o.
Tvarůžkova 2738
756 61 Rožnov pod Radhoštěm
 
Pokud ještě vlastníte originální obal, tak zařízení nejdříve zabalte do originálního obalu, následně do vašeho obalu. K tomu účelu může sloužit kartonová krabice, bublinková fólie, střečka, lepící páska. Výběr obalového materiálu je na vás. Balík pošlete tak, aby při přepravě nedošlo k jeho poškození.
2. Popis závady.
Před finálním zabalením balíku do něj vložte na papíře stručný popis závady, doklad o nákupu poškozeného zařízení.
3. Odeslání balíku:
Balík pošlete na adresu:
App Safety s.r.o.
Tvarůžkova 2738
756 61 Rožnov pod Radhoštěm
