Doprava a platba

Skladové dostupnosti

SKLADEM, je dodací lhůta na druhý pracovní den. Na počkání lze na provozovně vyzvednout.
SKLADEM
do 2 dnů, je dodací lhůta do 2 pracovních dnů. Na počkání nelze na provozovně vyzvednout.

NA OBJEDNÁVKU, je dodací lhůta do 2 až 3 týdnů.
Pokud se jedná o dodávku zboží, které není v běžném sortimentu je zákazník informován o termínu dodání.
Dodávka je doručena na adresu uvedenou zákazníkem v objednávce a tuto dopravu zajišťuje dodavatel smluvními partnery (dle našeho výběru -> FOFR, PPL, ČP).

Doprava

Zvolením dopravy nám dáváte důvěru, abychom pro Vás ve Vašem regionu s důrazem na kvalitu, spolehlivost a rychlost dodání vybrali nejvýhodnějšího přepravce z naší nabídky.

Termín doručení: Dle dostupnosti (SKLADEM, SKLADEM do 2 dnů, NA OBJEDNÁVKU), v případě objednávky SKLADEM do 12:00, u ostatních dostupností do 16:00. Po těchto časech se doručení posouvá většinou o jeden pracovní den.
Doručení: O přesném čase doručení Vás bude informovat přepravce. Pokud by Vám termín nevyhovoval, můžete si jej po dohodě s dopravcem změnit. Doručení můžete například přesunout na následující den (mimo svátek).

U OBJEDNÁVEK V HODNOTĚ NAD 2500 Kč JE DOPRAVA ZDARMA.

U objednávek do 2500 Kč je účtováno dopravné 130 Kč s DPH. U dobírky je účtováno doběrečné 48 Kč s DPH. Způsob dodání zboží je dodáváno k zákazníkovi prostřednictvím FOFR, PPL, ČP.

Zásilková společnost FOFR

  • Přepravní společnost FOFR zboží doručuje obvykle do 24 hodin po celé
    České republice.
  • Jakmile od nás přijde zákazníkovi mail o tom, že je jeho objednávka
    vyřízena a předána přepravci (den expedice), zákazník může očekávat
    zásilku následující pracovní den.
  • Zboží je doručováno pouze v pracovní dny od 9:00 – 18:00 hodin. Přesný
    čas doručení FOFR zákazníkovi sdělí v den dodání zásilky.
  • Pokud však zákazník není přepravcem k zastižení, bude mu do schránky
    vložena informace o dalším pokuse o doručení zboží. Jestliže ani při
    druhé snaze FOFR o doručení objednávky, přepravce zákazníka
    nezastihne, bude balík svezen zpátky odesílateli.
  • Pomocí čísla balíku, které zákazník obdrží mailem, může svoji zásilku
    sledovat na stránkách www.fofrcz.cz

Zásilková společnost PPL

  • Přepravní společnost PPL zboží doručuje obvykle do 24 hodin po celé
    České republice.
  • Jakmile od nás přijde zákazníkovi mail o tom, že je jeho objednávka
    vyřízena a předána přepravci (den expedice), zákazník může očekávat
    zásilku následující pracovní den.
  • Zboží je doručováno pouze v pracovní dny od 9:00 – 18:00 hodin. Přesný
    čas doručení PPL zákazníkovi sdělí telefonicky v den dodání zásilky.
  • Pokud však zákazník není přepravcem k zastižení, bude mu do schránky
    vložena informace o dalším pokuse o doručení zboží. Jestliže ani při
    druhé snaze PPL o doručení objednávky, přepravce zákazníka nezastihne,
    bude balík svezen zpátky odesílateli.
  • Pomocí čísla balíku, které zákazník obdrží mailem, může svoji zásilku
    sledovat na stránkách www.ppl.cz.

Zásilková společnost Česká pošta

  • Expedice balíků do ruky a balíků na poštu České pošty probíhá ve všední
    dny od 10:00 do 16:00.
  • Doručení balíků probíhá následující pracovní den po expedici.
  • V případě, že nebudete na místě zastižen(a), bude Vám zanecháno
    oznámení o uložení zásilky na Vaší poště, kde je posléze nutno si
    zásilku vyzvednout.
  • Pokud si zásilku na poště nevyzvednete do 7 dnů, bude zásilka označena
    jako nevyzvednutá a vrácena zpět na naši adresu.

Expresní doprava

Naše vlastní doprava pro zákazníky, kteří se dostanou do časové tísně například vlivem víkendu a svátků. Nebo jen nechcete spoléhat na klasickou dopravu. Tato doprava je umožněna od hodnoty objednávky 30 tis. Kč vč. DPH a max. do 100 km od naší provozovny. Doprava probíhá vždy po telefonické dohodě se zákazníkem.

  • Vlastní doprava v rámci CZ.
  • Rozvoz probíhá v pracovní dobu 7:00 od 20:00
  • Minimální částka objednávky je 30 000 Kč vč. DPH.
  • Maximální délka trasy je 100 km.

Převzetí zásilky

Při převzetí zásilky doporučujeme zkontrolovat stav zásilky zejména jejich skleněných částí a obalu.
V případě, že došlo k poškození dodaného zboží je nutno toto zapsat na přepravní list a sepsat s přepravcem zápis o škodě nebo zásilku odmítnout převzít. Potvrzení přepravního listu zákazníkem znamená, že zboží bylo doručeno v pořádku a nebylo mechanicky poškozeno při přepravě.

Platba

Dobírka - Standardní průměrná cena dle účtovaní příslušného dopravce je 48 Kč včetně DPH. Objednávku zaplatíte přímo dopravci při převzetí zásilky.
Bankovní převod - Jedná se převod z účtu na účet. Registrovaní zákazníci po podepsání rámcové obchodní smlouvy a uskutečnění třetí platby formou dobírka, proforma, nebo platba kartou získávají možnost platit na splatnost 14 dní. Ostatním se vystavuje pouze proforma faktura k úhradě platby.
Platba kartou - Nejrychlejší způsob zaplacení online. Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky.
Online platby pro nás zajišťuje platební brána ComGate. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s., je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány. Po dokončení platby budete přesměrováni zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě, budeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.


ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel:  +420 228 224 267

Platba na prodejně - V rámci otevírací doby pondělí až pátek od 8:00 do 16:00. Platit je možné pouze hotově.

Odeslat článek známému   Vytisknout